Wednesday, December 28, 2011

am i the wrong one?



pergghhh tajuk...cam sengal je kan??hahaha...bunyi cam gempak je...mesti korang terfikir benda gak lah aku nak cerita kan...yang pasti jangan ada yang terpikir aku gaduh dengan pakwe ke apa lah kan...benda tu tak berkaitan langsung dengan aku....hahaha...tapi jangan r cuak sangat...it just nothing...just a i think gedik punya ceritalah..

so, my friends should knew what person i am...aku nie tak reti nak cakap sopan2 nie...kalau dengan member2 r...memang cakap kadang2 tak berlapik sikit and cara aku cakap macam nak marah orang...part marah orang nie...memang aku salu kena tegur r...sedangkan aku tak berniat pun...even aku tak sedar...but even after kena tegur pun..aku still buat coz itu memang style aku cakap kot...kadang2 aku tak realize kot what i'm doing.....so, kalau tengok cara aku macam rock sangat...tak macam perempuan melayu terakhir tu...memang betullah tu aku...kot aku tak reti r nak berbudi bahasa sangat nie...especially dengan laki..tak kira r tua ke muda...tapi sebenarnya...bila ngan laki nie...bila guna bahasa kasar2 nie pada aku lagi kamcing dari dok bersopan santun sangat...bukan laki je r...perempuan pun...lagi comfortable tahu..

biasalah aku ni cakap kadang2 tak pandang orang sikit...dengan laki memang salu aku tak bertapis r...cakap pun tone memang selamba + nak marah punya tone...ayat pun cam ayat kadang2 ayat fire punya even aku tak niat pun..dah cara aku cakap macam tu....so, one day budak group aku msj aku tanya pasal kerja...n aku balas something r...pada aku ayat aku tu biasa but for my other friend, she look it really like i mad...macam aku nak marah gila...sedangkan pada aku itu just percakapan biasa je...

nak dijadikan cerita...after that, aku contact, aku mesej memang dia tak balas r kan..dah r kitorang group...ada assignment...meamng sepi r...bila dah nak duedate even aku call pun tak angkat...so, mengadu r kat set2 study group aku...boleh plak dorang gelak...memang r...tak ke gaya macam merajuk je tu...setiap kali aku buka cerita pasal tu, mesti dorang gelak r...memang r...aku nie ganas kena pula bekerja dengan mamat yang sopan..tak ke jauh darjat ye 2????mau tak kena gelak....

bila aku fikir2 balik...it is my fault???bukan kan???aku tak bersalah pun kot...dah tu memang style aku...nak tak nak kena r terima...kot kalau nak syahdu2 ngan aku...memang tak r...tu namanya nak makan penampor free tu...tak pun nak kena sengkeh...pas nie minta2 r aku tak dapat dengan budak2 yang sopan...susah benor nak jaga hati bagainya....hahaha

No comments:

Post a Comment