Sunday, December 11, 2011

kami bersama durian

teringat balik zaman sekolah dulu...every year wajib ada pesta durian...every musim durian....and salu durian dia agihkan dalam ikut kelas...sepanjang lima tahun tu....aku ada gambar tyme form5 nie je...hahaha....bersama set2 kelas 5 archimedes yang tersayang...cewah...kot gedik semacam bunyi ye....haha...tapi memang aku sayang r kelas nie...cukup warna...set2 skema dalam nie....set2 sengal dalam nie....semualah ada....hahaha....lagi2 frekuensi ngan dak2 kelas nie sama rata je belaka....walaupun ada frekuensi lain sikit...tapi aku consider sama jelah....hahaha

memang durian menyatukan kamilah kan....teringat aku tyme nie...izzul yang puasa dengan baik hatinya tolong kami mengupas durian nie....sebab yang lain semua dah terliur nak makan....sampai nak bukak durian pun dah tak sanggup....agaknya dorang risau takut terngap terus sekali dengan buah durian tu....hehe....haru biru tyme nie...sebab setiap kali orang bukak je durian, terus kena sambar...setiap kali kopek je durian terus orang sambor....mana tak kecoh...ada yang dapat banyak...ada yang dapat sikit...tu pun lebih extra sebab sibut tak makan...hahaha...ish3...rugi r tak makan weyh...aku pun tak adalah gila durian sangat tapi makan ramai2....memang bestlah....hahaha...sepakat membawa berkat kan....hahaha....sebenarnya saja post tentang dorang nie...teringat zaman2 nak spm dulu...set2 nie r berjuang bersama2...hahaha....banyak g event 5 arc nie wat tapi saja je nak postkan pasal pesta durian nie...ada jodoh dapat berjumpa g sekelas...insyallah.....


No comments:

Post a Comment