Thursday, December 22, 2011

kami berbowling

asalammualaikum.....

lagi 2 weeks...will be final exam for 1st sem in utem...debor tak debor r...yg pasti aku agak rilek...xde r rilek tapi jenis tak tahu nak buat apa...aku memang..setiap kali 1st thing memang lost...macam tyme menengah atas pun..f4 aku belajar entah apa2...eqn chem yg seng pn tak dapat buat deee....asasi pun gitu juga...1st sem spoiler kot....tapi insyallah...kat sini boleh...yakin boleh gitu....actually...today kelas aku buat bowling...aku saja join...nak suport kelas kononye...sekali bhai...memang tak ramai yg datg rupanya...mula2 tu agak frust juga r sebab aku ingat ramai join..but rupanya tu orang cakap..jangan nak predict over2 dulu kan...memang gempak sieyhhh...

so, apa2 aku ucap terima kasih bebanyak kat aidil, budak kelas aku yang baik hati ambil kitorang kat bunga raya even ambil lambat sikit kan...memg nie kira macam 1st tyme juga r aku bercakap ngn budak laki sesaje selain dari hal pelajaran sume....since dia tua a few years dari kitorg...so,nmpk r dia treat kitorang nie macam adik kan...sekali sampai memang tak r...kitorg je yang ada...terpaksa menunggu yg lain...bila dah sampai, kitorang pun start game...eh biasalah...aku nie bukan salu main pun...ada r dalam 2 kali before nie...so, nak dijadikan cerita memang wat spoiler grup r...tapi tak ada r teruk sangat...ada je aku strike and spare erk...even tak semua datang pun...tapi still kecoh r..boleh r rasa hubungan silaturahim tu makin rapat antara kitorang....rasa kalau semua datang mahu roboh bangunan tu...hehe...but kurang2 benda nie wat aku kenal r style2 budak kelas aku...mana anak manja, mana yang boleh masuk, mana yang caring na bagai lagi r...whatever...really enjoy today games guys even aku ni nombor 2 tercorot pun kan...al least release tension aku...hahaha

pics kami berbowling




No comments:

Post a Comment