Wednesday, November 9, 2011

i had stomachache

assalammualaikum and anyeonghaseyo.....

bila ada dekat rumah nie...nak upload gambar laju sikit...tu macam banyak je gambar sekali upload tu....so, this tyme entry...aku nak cerita what happen to me last night...tak adalah night mana pun...dah morning pun...dekat pukul 2, 3 pagi gitu r....so, apa alkisahye kali nie??tapi yang pasti still under kpop disease r...ahahaha....
so, siapa2 yang fan kpop tu...insyallah tahulah kot variety show STRONG HEART....kalau tak tahu tu...pergghhh....sikit rugilah...so, variety show yang nie dia kumpul kan a few idol or artist for every recording and dorang set2 artis nie akan berceritalah tentang apa topik yang disediakan oleh strong heart for that episod and mana yang cerita paling orang kata menarik or strong enough r dipilih as the strong heart....

so, dalam strong heart...beside dorang punya mc...kang hodong and lee seung gi, dorang ada lagi 3 permenant assistant....leetuek, eunhyuk and shindong super junior..dorang bertiga nie handle bahagian TEUKIGAYO...lebih kurang macam pameran2 or apa nak panggil ye...senang cerita ruanglah...dulu boom tapi after boom masuk army, leeteuk ganti...so, aku tahu ada 1 episod nie ada kakak kepada leetuek, park in young involve...as one of the guest...mula2 aku tak ambil port sangatlah tapi lepas tu kawan aku cakaplah memang gamat gila studio disebabkan noona(kakak) leeteuk nie....and dan2 plak aku tengah2 usha youtube semalam, terjumpalah pula cut part from noona leeteuk...so, aku tengoklah....and....disebabkan aku fikir it was midnyte and aku sorang je yang masih hidup, aku tahan jugalah gelak aku...kalau tak insyallah bukan setakat 1 rumah aku bangun...dengan jiran2 keliling 40 perimeter rumah aku bangun kot....

memang tak gilalah kalau aku tak gelak...seriuslah kelakar nak gila...even tak ada subs pun...i almost died from laughing....adehhh...part yang wat aku senak perut + perut aku nak pecah is part kakak leeteuk menari...menari sorang2 pun dah wat aku senak perut sebab menahan gelak...bila dia dah bergabung dengn jokwon 2am....memang aku semput minta nyawa....hahahahaha....aku yang tengok pun dapat rasakan malu yang ditanggung oleh leeteuk...sampaikan mc pun dah tak duduk kat tempat dorang...berlari ke leeteuk sebab nak gelak gila2 punya pasal.....eunyuk and kang hodong nak duduk belakang kerusi dulu sebab tak sanggup nak tengok tapi still glaring jugalah ke park in young...lee seung gi aku pening tengok dia...tak senang duduk gaya...kejap ke sana, kejap ke sini sambil gila over2...leeteuk pula...lagi sedih....dah lepas duk peluk and sorok belakang eunhyuk, duk sorok belakang shindong....last2 tempat terakhir is terduduk belakang kerusi....serius memang senak perut tengok....memang nampak gila r leeteuk malu dengan apa jadi but memang akak leeteuk terbaik r...haha...sama2 kelakar like dongsaeng (adik) dia...hahaha...and thanks to them, semalam, aku buat exercise perut tanpa perlu berpeluh bagai....tu je...so, korang pergilah cari part tu kalau agak2 stress..serius boleh wat hilang stresss....hahaha


No comments:

Post a Comment