Wednesday, November 30, 2011

start to like him

assalamualaikum n anyeong

hahaha...saje je nak mengedik...tiba2 terasa nak menaip kan...so, update blog r...lately nie aku quite rajin r mengupdate blog kan???? macam tiap2 ari pula aku rasa...hahaha..and tiap2 kali update blog tu...mesti tak lari kalau bukan pasal suju....harus and wajib ada gambar suju...biasalah my every each day diceriakan oleh suju oppadeul....ehehehe


aku boleh kata macam memang kalau boleh aku nak tahu semua pasal suju, tengok all their show semua r...so, boleh kata aku memang cari r each variety show yang ada suju....so, ada se variety show nie...Every1 idol army suju....not all involve...only super junior Happy je...suju H nie ada 6 orang je...leeteuk, yesung, eunhyuk, shindong and sungmin....lagu2 yang dorang bawak sume lagu yang agak cerialah....hahaha...disebabkan variety show nie r aku cam terattract plak kat yesung oppa...hahaha...


yesung oppa is super junior lead vocalist....suara dia memang sedap...lunak gitu....pada aku agak comellah dengan pipi dia yang chubby and dia nie agak 4D sikit r...maksudnya peragai pelik2...bila dah lama kenal suju nie...tahulah sikit2 peragai dorang kan...so, dalam idol army nie...ada a few episod yang aku cam wooowww ngan yesung oppa nie...tahu sebab apa????hahaaha....korang mesti pernah main untuk acara sukanekan yang compete lari guna tiga kaki...in pair and kaki korang diikat sepasang ngan member menjadikan korang yang suppose ada 4 kaki jadi 3 kaki je...so, dalam show nie pun ada...ada 2 ep....se ngan wonder girls se g ngn baby v.o.x....n se besen musik....dia dgn kara...
hahaha...dalam nie aku cam kagum r ngan yesung oppa sebab orang lain semua hold hands, pegang tangan bagai tapi dia tak pun...sampai mc pun tegur....so,ada gak r a few part dia pegang sebab nak menang semua tapi most of it macam dia hormat pasangan dia r....sweetlah tengokkan...tyme besen musik...mula2 mc suruh dorang try test dulu...tyme tu...yesung punya elak tak nak bersentuhan sampai dia terjatuh ke belakang....show, he really respect his partner....lagi se...dalam each game...dia paling tak galak, paling tak beria nak menang but in end of the game...dia menang lah......lucky gak r tapi sebenarnya suppose ada strategi r nak menang...aku start suka dia sebab nie and sebetulnya time dia bagi video massage to members yang accident tahun 2007....show he really care about their fellow members...how sweet....

No comments:

Post a Comment