Thursday, November 3, 2011

love style


assalammualaikum and salam sejahtera la erk...

pergh....lama gila beb last aku update blog nie....dah berhabuk bagai dah....isk2...tu yang nak membersihkan kejap r kan...haha....so, this tyme nak posting pasal apa pula erk???aku sekarang nie dah tak berapa nak ada idea nak mengupdate blog nie sebenarnya...biasa r....sekarang nie otak aku penuh dengan math engineering, static, programming...cewah kot gedik semacam...tak adalah...aku tak adalah budak skema nak adap buku 24 hours kan...memang bukan namanya aku r tu kalau dok ngadap buku memanjang....

so, this tyme entry...aku nak share je r...kita bukak sikit topik r...bout what? aku nak ulas sikit bab cintan cintun nie...eh2...jakkaman(tunggu kejap)....janganlah korang dok salah sangka pula...bukan aku punya love story erk...tapi others.....hahaha

aku sebenarnya seronok dengar cerita cintan cintun orang nie...bukan apa...boleh jumpa macam2 style...korang nak gaya macam apa??? HINDUSTAN? KOREA? MELAYU?....hahaha...macam2 style...sungguh...lagi2 aku nie yang dah berkerjaya sebagai postwoman tak diiktiraf dari kecil nie...memang tak sikitlah kan cerita aku dapat....
nak cakap pasal love nie r kan...lain orang lain style tapi memang tak boleh lari dari kenyataan bahawa setiap insan hidup yang normal pasti r ada perasaan kan? perasaana apa? takkan nak aku cakapkan juga kot? fine, aku cakap jugalah....perasaan untuk MENCINTAI AND DICINTAI...kot geli aku kejap bila sebut benda2 gini...biasalah...tak sampai seru lagi...ahahhaa....tapi kalau boleh tak payah sampai pun tak apa....ngeeee...amin...huhu
yang mana yang bahagia tu...alhamdulillah r...memang seminit tak jumpa tu pun...kot gaya macam 100 tahun tak jumpa...isk3...nie r kes angau orang panggil..haha...tapi mana yang tak bernasib baik itu...insyaAllah mungkin ada hikmahnya....mungkin Yang Maha Esa menitipkan seseorang yang jauh lebih baik dari sebelumnya kepada kita untuk menjadi guider kita ke arah jalanNya....kan? mana kita tahu...itu kan ketentuanNya....believe r pada suratan takdir hidup kita masing2...kot dah berpuitis aku kat sini...hahaha...
aku nak ulas je mana yang jenis cinta tahap setia habislah...memang dia sajalah di hati...tak ada orang lain...ini random nie...kot aku sedih dengar kesetian dia tapi mana tahu suatu hari mungkin jodoh ke kan? kot2 berbalas kesetian selama nie...ye tak? hahahaha....serius doe...aku memang respek gila kat mana yang jenis setia tahap petala ke 8 nie...siiihhh...gempak doe...hahaha...tiba2 aku terfikir sebenarnya...tak ramai kan mampu setia tahap gila2?? as example jenis dok tunggu for couple years...tak ke namanya bangga tu? ish...aku berani cakap r...nak cari yang sesetia like this now...perghhhh.....memang tak senanglah kan?hahahaha....
haha...aku tak tahu benda aku merepek sebenarnya...aku just nak cakaplah for me...this love thing ke story or whatever...it depend on individualy..ada orang tak boleh hidup tanpa pasangan hidup...ada yang akan terus hidup walaupun hanya base on hope....ada yang jenis hidup tak boleh ada pasangan nie...so, macam2 style...apa style korang? sendiri tahulah kan?hahaha...tu jelah kot ulasan aku...dah lari dari tajuk sebenarnya...ada tajuk tetap ke?aku rasa macam tak ada..so, belek2 diri tengoklah apa jenis punya love style korang nie...hahahaha

No comments:

Post a Comment