Tuesday, November 22, 2011

my ideal type




ngeee...nie bila dah tak ada idea....mulalah keluar idea2 yang pelik2....okay....sebenarnya terlintas nak tulis idea this tyme sebab ternampak gambar2 my favourite oppa nie pakai spec...so, terlintas r nak cakap pasal my ideal type...aku rasa mesti...not mesti r...pasti everyone have their own ideal type for their special soulmate gitu....hahaha...mesti masing2 ada taste nak pasangan macam mana like kaya ke, handsome ke, baik ke, zuhud ke or else r....so do i...but actually...aku tak adalah taste menggunung tinggi or tak adalah demand banyak...eh senang ceritalah...aku tak ada specific ideal type pun...just......

aku suka orang pakai spec a.k.a kaca mata nie....hahaha...suka tengoklah....tengok macam smart je r kan....sebelum itu ditekankan...SUKA TENGOK je erk...tak lebih pun....sebab tu kawan2 aku pun dah tak pelik kalau tiba2 aku cakap "eh2, pakai speclah,"...dorang tahu sangat lah tu....hahahaha....tak adalah kan...ntah tapi aku tengok smart r...aku bukan suka budak nerd2 ke apa...lagipun tak semestinya pakai spec to kira nerd kan??aku jumpa ramai je member aku pakai spec tapi peragai...astagafirullah al azim....iskk2....sadis aku nak rungkaikan dalam perkataan...hahahaha....kawan2 aku pun majoritinya dah tahu sangat taste aku...siap boleh main2 lagi...tapi tak take seriuslah...juz like to watch...bukannya suka betul2 bawa ke hati...kot bahaya gitu...pantang jumpa orang pakai spec je terus jatuh cinta....memang tak lah kan....haha...so, everyone with every own ideal type...nie aku, korang aku tak tahulah kan...=)


No comments:

Post a Comment