Wednesday, November 9, 2011

pasangan lesung pipit....




assalamualaikum.........

hehehe....bila dah ada idea nak menaip...mula r banyak je entry kan...kalau tak, memang berhabuklah blog nie tak diupdate ke apa....hahaha....DIMPLE COUPLE....okay...seriusly sebenarnya after GOGUMA COUPLE....aku tak tengok sangat dah WE GOT MARRIED...tengoklah juga like khuntoria couple and adam couple tapi tak habis....just takat tengok sekerat....tak adalah follow gila macam goguma couple yang memang aku cari2 sampai episod last semua....so, this tyme new couple after WOOJUNG COUPLE....is dimple couple...bride is kang sora and groom is leeteuk super junior...aku excited tengok couple nie pun sebab ada leeteuk...and sebenarnya memang aku tunggu the upcoming couple because suju involve just awal2 tak tahu siapa...and last2 leeteuk rupanya...tapi serius...banyak gila kot leeteuk jadi permenant for variety show...more than 5 tak s
ilap aku..tak apalah...dia pun dah nak masuk army...biar r kan dia melalui hari bahagia dia...our dimple couple..aigoooo

so, for the first meeting...mesti r dugeun2 kan....cuak r...nak jumpa bakal isteri...kiranya leeteuk tak tahu lagi siapa bakal isteri dia...n dorang nie kena r jumpa dalam teater...tyme2 tunggu tu...rupa2nya ada 4 orang member suju tengah ngintai....sambil2 ngintai tu...biasa r...kutuk2 sikit, komen2 sikit kan....4 orang yang baik hati menemani hyung mereka tanpa permintaan leeteuk are sungmin, eunhyuk, donghae n maknae, kyuhyun....hahaha...after meet tu...memang aku rasa cam nak sepak2 je leeteuk...kot ye excited nak bertanya....ajak2 r isteri tu duduk kan...kot sian kau tengok sora berdiri...cam couple lain...first meet....awkward gila....tapi thanks to 4 dongsaeng tu....suasana sikit2 change r....sambil membawa kepada sakit perut n menyebabkan aku terpaksa pause video kejap sebab tak tahan dengan keromantikan yang berlaku....part aku tak ley blah sekali is time dorang minta dimple couple bagi pet name...n leeteuk bagi sora ...uri BABY PRINCESS!!!!!!!!!!!!.....kot aku terkejut sampai dengan aku2 rasa nak pengsan...sora memang awal2 lagi dah terjatuh....hahaha....respon eunhyuk r terbaik aku rasa...sampai dah tertunggang terbalik dah dia sebab tak tahan....masing2 jari curling...so do i...memang pelik r kalau bulu roma aku tak meremang kan.....ye r....aku bab2 romantik nie...janganlah...tengok orang berlakon pun aku terseksa...hahaha
aku suka gila tengok friendship eunhae dalam nie...oppsss sori..eunhae = eunhyuk + donghae....hahaha...kot comel gila aku tengok dorang nie....donghae dengan peragai cute2 + cam lost sikit r...maybe sebab jealous kot dengan hyung dia yang dah kahwin olok2 nie....n seronok tengok eunhyuk kenakan donghae....man number 3....hahaha...sumpah comel dua orang nie...serius suka gila tengok dorang...dengan gaya si eunhyuk mengusik si donghae sampai donghae annoyed tapi annoyed ke????tengok cam comel je annoyed dia...haha...lepas tu tengok reaction eunhyuk lagi....and ada 1 part menyerlahkan kecomelan donghae...tyme tiba2 kyuhyun suruh dia berlakon tyme nak menjawab bila leeteuk kata sora pelakon mana mungkin nak menari...hahaha...dia punya terkejut...alahai...kyeoopppptttaaaa....huhuhu...n suka juga tengok donghae bengang dengan eunhyuk...hahaha...how sweet their friendship.....

keharmonian berlaku....even aku sure r sora tak berapa nak tahu pasal dance suju...tapi kira okaylah letak effort kan...suka tengok leeteuk perhati je sora....nak make sure wife dia sihat walafiat...ye r...takut terkelepek kang susah pula...nari pakai heels....kot jatuh boleh sambut dulu ye tak???hahaha....part nie pun lawak juga...elok2 sora turun ke dorang...baru dorang perasan si sora tu cantik....cam tak patut je..sampai terpusing2 sambil puji kan....hahaha....kot dengan dress pendek nak nari sorry2 memang tak r kan...nasib baik r leeteuk considerate juga...so, tukar pada mr simple...tapi sora gabung dua lagu tu....jadi mr simple+sorry2....haha...tak kisah r...janji ada r bentuk sikit kan....

kita tengok apa jadi in future...hope tangan aku tak keep curling r in future....kalau dah episod dua pun buat aku sesak nafas sebab keromantikan yang overload....tak tahulah episod after nie...minta2 aku tak jerit seriau r....hahaha...start to like this couple...dimple couple fighting...hahaha

No comments:

Post a Comment