Saturday, November 12, 2011

smoker....out of my way

~~~assalammualaikum n wan an (selamat malam)~~~


HOW LONG CAN YOU LIVE????????....wahhh...aku rasa soalan nie gempak nie...well...memanglah kan....orang kata ajal maut, jodoh semua tu di tangan Yang Maha Esa but...tak bermaksud kita hanya berserah tanpa usaha kan...lagi2 yang mana membunuh diri sendiri and orang di sekeliling tu...whose??? to the smoker2 out there....aissshhhh...sebenarnya aku kena buat presentation about smoking...one of the social problem....tsssk2....kot sedih aku tengok hasil dari pencarian aku.....

to the smokers out there, aku bukan nak kutuk ke apa...it is korang punya gaya hidup...korang yang pilih to kill yourself kan???so, itu lantak hal koranglah....tapi aku bukanlah apa kan...kalau nak rokok tu...boleh tak kalau korang rokok tempat2 tersorok sikit...aku rasa deme2 yang merokok PASTI and OF COURSE KNOW that not only smoking killed but also it asap too....asap yang korang hembus berkepul2 dengan bangganya tu....hahhhh!!! asap tulah...korang ingat sedap ke asap rokok tu kitorang sedut???sedap lagi aku rasa kalau aku telan nasi kosong saje pun.....and aku rasa smoker tahu yang asap tu dia punya percentange membunuh dia lagi tinggi dari korang yang menghisapnya....kalau tak tahu tu...macam pelik je...ke korang buat2 tak tahu??? tak kisahlah..kalau korang tak tahu, sekarang aku dah bagitahu kan...even tak sedetailnya lah......

aku salu tengok juga orang2 nie...okay fine...first thing i want to know is him or her smoke or not...not because i dont want to be friend with them just, in case...aku kawan je dengan para smoker nie tapi once aku tahu dia smoke...even before nie aku envy dia ke apa..automatic it turns down...dari aku kagum...jadi aku macam...huuuuhhh...gitulah...tak tahu perkataan apa da best nak describe....so, for me...its show ur personality right????bukannya smoker nie jahat2...tapi just...entahlah...just pada aku...smoke dari rokok tu yang aku tak sukanya....buat aku sesak nafas....lagipun....it killed right??tak sanggup aku tengok kesan2 dari merokok nie...kot sadis sangat....apa effect dia???well...biasalah sakit jantung, kanser bagai tu...alah korang lagi tahulah.....even aku rasa semua orang can think r effect smoking nie....so, katakan TAK NAK kepada rokok!!!!!!!

No comments:

Post a Comment