Saturday, March 3, 2012

are we look like a siblings?



my only one brother...haha...ini lah dia satu2 ye adik yang aku ada dekat dunia nie...i mean...my biological brother r...poyo x muka adik aku kan???poyo kan???macam mana r orang boleh cakap adik aku nie ada gaya macam korean je....ada ke patut...haha...yang penting....are we look a like?????haha....dlu adik aku nie boleh kata famous jugak r dalam kalangan member2 aku sebab dia salu buat kek and bawa ke hostel...konon dah jadi macam laki idaman r....mula2 aku terfikir gak asal r orang kata adik aku ensem...bila telek2 balik...ok, bolehlah sikit.....haha...bawah nie sume gambar aku and adik aku masa kitorang g singapura...aku ngan adik aku tak romantik sangat nak ambil gambar sama2...nie pun kes darurat....haha...lupa pula...adik aku nie dia tak dengar sikit...kena pakai alat pendengaran...kot aku rasa macam dia transfer je penyakit tu sikit ke aku sebab aku pun macam tak berapa dengar...sebab tu salu kena marah dengan kawan2 aku...sedih kan...haha





No comments:

Post a Comment