Tuesday, March 27, 2012

karaoke tyme!!!!!!!

assalammualaikum......


yeahhhh....aku rasa naik sem 2 nie...aku rasa cam every weekend kitorang keluar, hangout, release tension(kononye)....seriusly...last 2 weeks, kitorang lepas kempunan memasak kat rumah my member, last week, kitorang hangout keluar lagi...konon sebab nak cari barang...fine...but lastly it ended up with karaoke and movie...these 2 things memang tak boleh elak r kalau kitorang keluar...



kitorang gerak dalam tengahari gak r sebab tunggu other members yang ada kelas....then, baru gerak...malas nak pergi jauh2 sampai ke mahkota parade bagai, so, kitorang pergi jusco besar dekat melaka sentral je...kalau perasan before nie aku ada post pasal my new shades right???aku beli kat situ r...tengah jalan2 ngan one of my member...suddenly she grabbed me and pulled me into one of the shop there...nyaris gak r nak tergolek buat action movie kat situ kan...hahaha...kat situ r kitorang beli shades.....then, lepas jumpa barang yang nak dibeli barulah decide nak pergi karaoke...



tyme karoake kali nie...nie memang betul2 semua orang nak release tension gayanye...ada yang buat ala2 rockers, menari bagai and aku and my member, we tested our new shades.....hahaha...but this time...memang betul2 karaoke r...sebab selaluye kadang2 tak over sangat pun masing2...semua sopan santun r katakan...hahaha....hope this week tak ke mana r..habis duit aku nie t...kalau dah every week lepak kan..kalau lepak tak pakai duit...bahagia juga tapi....hahaha...faham2 je r...

No comments:

Post a Comment