Saturday, March 31, 2012

almost lost my voice



last 2 days, aku hampir2 hilang suara...seronok sangat karaoke kan...haha..selalunya tempat karaoke kitorang g tak banyak lagu2 kpop but...my friend kenalkan tempat nie...murah pun murah and banyak gila lagi kpop...lagi2 my super junior songs...even their new songs like Mr Simple, ACHA, Superman and others r...aku and kawan aku almost naik tak betul coz finally we had chance to sing our favourite band songs...haha
and that time..yang pergi are all kpop lovers...so, kitorang nyanyi kpop songs je r kan...haha..wahhhhhhhhhhhhh....serious excited....but seriously...it was really tiring....memang respect r dorang2 yang nyanyi sambil menari nie....even kitorang tak dance sgt pun...still minta nyawa...sesak nafas...

mula2 take one hours, and then, sambung lagi an hour....sakit tekak doe....bila keluar dari tempat tu,,,,aku yang biasa cakap kuat pun dah tak mampu nak melontarkan suara...even member aku tegur kot...pelik kan suara tak kuat...haha...but it was very fun...nex time nak lagi r...hahahahah

No comments:

Post a Comment