Thursday, March 15, 2012

kempunan barang



lately nie...banyak gila mengidam barang...before nie...kempunan ke huge teddy bear...tapi sebenarnya tak ada r baru mana...dari dulu lagi sebenarnya memang nak teddy bear besar...and one thing that i really want and memang tengah mencari pun until right... a WHITE WATCH....

okay...yang nie memang dah lama gila aku nak sebenarnya...and memang tengah cari pun...even my dad help me to find it...but...tak ada yang berkenan kat hati r...wuaaaa....nak jam warna putih...tengok leeteuk pakai...smart je kan..tak ada r...nie memang dari dulu punya kempunan...aku susah sikit nak tukar jam.....ye r...even i wear it almost 24 hours....but still jam aku tak rosak...sumbat dalam air ke, apa ke...still sihat walafiat...so, benda elok lagi...tak kan nak membazir kan....

tapi a few months lepas, saja2 try usha ngan my dad and my dad bagi...waaaaaaaaaaa...excited kejap tapi penat cari still tak jumpa....ada siapa2 nak recommend ke aku jam putih yang lawa and tahan lama???perlu diingatkan la...aku pakai jam tangan memang setiap masa...so, kalau tak tahan, memang tak lama r jawapannya...ermmm...

hope one day...i'll be found the watch i want...btw kenapa white???sebab aku suka warna putih...nak beli baju or bag...dah ada...so, nak tambah collection...nak gak r jam...baru lengkap semua...hahahaha


// nk yang like leeteuk pakai nie pun okay....hahaha

No comments:

Post a Comment