Thursday, March 29, 2012

bad hearing



assalammualaikum.....

yeahhh...puas aku tunggu line okay nak update blog...alhamdulillah...bekesempatan r jugak kan...haha...entry aku kali nie...pasal bad hearing or sound trouble r salu kita2 nie panggil...hehe....

i don't know why but lately nie...seriously pendengaran aku macam teruk gila kot...sian my friends had to repeat what they said many times....seriously kesian...sampai aku tengok dorang stress jadinya...haha....bila tengok dorang macam tu...teringat pula time dekat sekolah dulu...members aku sampai mengamuk2 kot sebab tak dengar....aigooo...right now pun, kalau aku dengar sekali je dorang cakap....ada member aku yang sampai terharu pun....haha...teruk gila kan????huuuuuuhhhhh

jangan cakap aku bejangkit ngan adik aku pula r...tak nak aku pakai alat pendengaran like my bro...memang susah r kan....tak mahu...tak mahu...tapi balik nie maybe nak kena check r kot...dulu memang aku tak boleh kalau orang nak cakap ke aku serentak...i mean dua orang nak cakap ngan aku dalam masa yang sama...memang aku lost...bukan setakat boleh dengar salah seorang...memang dua2 orang aku tak dengar...lagi se, jangan cakap dengan aku masa aku tengah fokus buat kerja or tengah ralit....tu memang korang cakap dengan angin r jawapannya....hahaha

hope tak ada apa r...really need to check balik nie...hehehe

No comments:

Post a Comment